Батьки Олександра Котюжинського з 28 ОМБР шукають інформацію про сина


Допоможіть мені повернути сина батькам!!!

Колись я була волонтером, очолювала Волонтерську Сотню Даліі Северин.
Тепер я голова Любашівськоі райдержадміністрації Одеської області.

І як голова РДА на наступному тижні я поїду на виїзний прийом ( наш ” мобільний офіс”) в село Агафіівка.

Там я планую зустрітися з батьками Олександра Котюжинського з 28 бригади, що пропав безвісти 21 липня 2014 року біля Амвросіівки.

Батьки Олександра вірно чекають сина, відмовляються від БУДЬ-ЯКИХ ( чуєте!!!) від будь-яких пільг, вони вірять в його повернення і щодня виглядають сина!

І щоб ім не пропонували, вони категоричні- нам не потрібно нічого, абсолютно нічого, окрім нашого сина!

Люди, у мене в ФБ є багато військових, в тому числі з 28 ОМБР, багато волонтерів, можливо наще прохання почує хтось, хто має хоч якусь інформацію про нашого Олександра!!!

Люди, допоможіть мені!

На наступному тижні я стоятиму перед батьками, дивитимусь ім в очі, і від вас залежить- що я ім казатиму!

Збираю будь-яку інформацію!!!

давайте перевіримо правило рукостискань- передайте інформацію- може хтось що бачив, чув чи знає.

Сашка шукають спеціальні органи, та може ми станемо ім у пригоді?

йдуть свята, сина немає, батьки чекають та вірять, що одного вечора він постукає у двері…

Сашко, я теж вірю, що ти живий!

15400336_1826920680920662_7848899481617702287_n

Залишити відповідь

