Тім Лінукс (Олексій Забава). Морський котик потребує твоєї уваги


“Коли я вступив до військового ліцею в Києві, він, дванадцятирічний шкет, привозив мені після уроків бутерброди на скейті і заздрісно дивився на мій камуфляж. Коли я вступив до КВІРТУ, він уже не сумнівався з вибором ВНЗ після свого випуску з ліцею. Але коли я на четвертому курсі відрахувався за власним бажанням і перевівся в цивільний універ, він довчився. Він випустився, отримав звання і пішов служити. Потім я поїхав до Чехії, а він залишився в Україні.

Він довгий час був волонтером, а потім добровільно пішов на фронт. 73 центр, військово-морський спецназ. Еліта. Батько, капітан першого рангу у відставці не міг їм не пишатися, хоча і був проти його призову. 

“Воно тобі треба? У тебе ж син!” – Запитав я тоді по скайпу.

“Ось за нього я і йду воювати.” – Відповів він усміхаючись.

Ми рідко листувалися останнім часом і навіть не побачилися в мій візит до Києва два тижні тому.
“Тільки що наваляти кацапам” – крайнє повідомлення від Брата вночі до поранення. Мене з сином батьки якраз проводжали в аеропорт.
Аліна в сльозах зателефонувала і сказала, що дзвонив комбат і він підірвався на міні … Руки, ноги на місці. Спас Броніки і шолом куплений на власні кошти і допомогу волонтерів. Операція в зоні АТО, селёзёнка. Велика крововтрата. Контузія і пневмоторакс. Вертольотом в Дніпро в Мечникова. Ще кілька операцій. Перолом потиличної кістки. Нейрохірурги витягли з того світу. Осколки в легенях. Апарат штучного дихання. Осколки в кишечнику. Тиждень в реанімації там і вчора вертольотом доставлено до Київського військового госпіталю. Уже в свідомості, дихає сам. Потихеньку розмовляє, жартує і трошки висить в фейсбуці. “А так все відмінно.” (C) Тім Лінукс. 🙂
Видужуй і попровляйся, Брат! Ми всі пишаємося тобою.”

Розповідь брата

“Допомога особисто мені після важкого поранення під час виконання бойового завдання в АТО.
Міна МОН-50, повернувся з того світу, дивом залишився живий …”

Написав Олексій на своїй сторінці у ФБ.

Реквізити для допомоги:

По Україні картка Приватбанку:
4149.6258.0213.4252

або

4149.4978.2511.0713

Одержувач: Аліна Забава (Alina Zabava)

Для переказів поза Україною:
PayPal Антона Чечела (брат)

anton.chechel@gmail.com

На жаль, не взнаємо вже що про Олексія сказав би Олег Мединський.

Залишити відповідь

