Родина Андрія та Дмитра Дудки дякує за допомогу


Як ми повідомляли раніше 14 лютого 2016 р. сталася велика трагедія у сім’ї одеських волонтерів – загинув син Андрій та перебуває у важкому стані у лікарні Дмитро.

Дуже багато людей відгукнулося на прохання про допомогу родині.

Дружина Андрія – Світослава подякувала всім небайдужим людям.

Дорогі усі, близькі, друзі і безліч незнайомих людей, чиїй допомозі я завдячую Андрію чи просто їх щирому серцю. Я отримую усі ваші листи, чудові слова підтримки, смски, мейли, дзвінки і матеріальну допомогу. Я ледве встигаю усе прочитать і роблю це, як правило, вночі, коли є доступ до інтернету і немає сну. Я обіцяю виправитись з часом (коли повернусь “додому”) і розказать про наші справи, зібрані суми, новини і потреби. Дуже гріє душу Ваша увага і участь, і я знаю, що таким чином мій рідний Андрійчик турбується про нас, як він завжди робив. Діма так намагався допомогти пораненим в Україні тим, що було в його силах – завантаженням фур медичним обладнанням, а іронією долі зараз воно потрібне йому самому. Це все так страшно нечесно і неправда, але я знаю, які слова Андрій би мені сказав і щоб порадив, і кажу їх сама собі, і безмежно вдячна, що його світла душа привернула до мене стільки світлих людей.

Наразі маю ще два прохання до вас:

1) Завтра, в понеділок, буде 9 днів як загинув мій Andrii і ми будем молитись за нього тут, в Турині, в церкві при лікарні. Хто хоче, може підтримати нас своїми словами, щоб його душа знайшла спокій і не бентежилась у цьому світі.

2) Хто має які фотографії з ним/нами з майданів, завантажень фур, вечірок, будь ласка, якщо не важко, шліть мені на pasc1106@yahoo.com, так як пів року тому під час пограбування в нас вкрали зовнішній диск, де зберігались усі наші фотографії і в мене їх залишилось дуже мало, тільки в телефоні.

Дякую за все ще раз! Вибачайте, що не можу поки зараз усім відповісти. Дуже рада, що ви всі є, і такі дружні і доброзичливі!

12744100_10205472062752508_7166622195498715487_n.jpg

Мама хлопців – Ольга Дудка:

Мої дорогі…величезне дякую за підтримку … я знаю, ви зі мною … втомлююся дико, немає сил писати … стільки дзвінків, листів, справ..голова кругом …
Дімочка вийшов з коми, але майже весь час спить..травми дуже важкі … чекають ще операції, зараз головне-щоб зміг дихати самостійно..пока на апараті.
Але він знає, що за нього переживають і моляться сотні людей !!!
Низький вам всім мій материнський уклін і дай Бог, щоб нікому з вас не довелося ховати своїх дітей …
Здоров’я і щастя, і нехай ангели вас оберігають …

12744763_10153875114233830_2225615325683627829_n.jpg

Щиро співчуваємо родині.

Залишити відповідь

